Přejít na obsah

Doprava zdarma na veškeré produkty

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

    Pokud je obdržené zboží poškozené nebo nesprávné, musí to zákazník oznámit prodávajícímu do 48 hodin od obdržení zásilky. Zákazník musí tuto skutečnost doložit fotodokumentací zaslanou na e-mail prodávajícího.

    Reklamace bude řešena dle závažnosti:

    Sleva z ceny - pokud je poškození menšího rázu.

    Výměna zboží - pokud je zboží výrazně poškozeno nebo je nesprávné.

    Vrácení peněz - v případech, kdy není možné zboží opravit nebo vyměnit.

    Prodávající nenese odpovědnost za poškození nebo ztrátu zboží během jeho vrácení. Prodávající nenese odpovědnost za vady způsobené nesprávným použitím zboží zákazníkem. Veškeré reklamace a vrácení zboží jsou spravovány prostřednictvím VidaXL.

     

    Vrácení zboží

      Zákazník má právo vrátit zboží v souladu s těmito pravidly:

      Náklady na dopravu vráceného zboží nese zákazník.

      V případě vrácení objednávky musí být zboží vráceno v původním stavu a obalu. Pokud je potřeba objednávku přebalit, musí být velikost a hmotnost nového obalu podobná původnímu obalu a nesmí překročit omezení dopravce.

      Postup vrácení

      Pro vrácení zboží zašlete žádost na e-mail prodávajícího s následujícími údaji:

      1. Číslo objednávky
      2. Důvod vrácení
      3. Očekávané řešení: výměna zboží / vrácení peněz (uveďte číslo bankovního účtu nebo IBAN)
      4. Unikátní kód zboží (SKU) a množství položek
      5. Metoda vrácení

      Zboží lze vrátit dvěma způsoby

      1. Zákazník odnese zboží na nejbližší sběrné místo dopravní služby GLS AT (drop-off metoda).
      2. Zákazník může požádat o vyzvednutí zboží přímo na své adrese dopravní službou GLS AT nebo Raben, avšak pouze za určitých podmínek:

      Tato možnost je primárně určena pro zásilky, které překračují maximální rozměrové a hmotnostní limity pro přijetí na sběrných místech GLS AT. Pokud zásilka splňuje rozměrové a hmotnostní limity pro sběrné místo, ale zákazník přesto požaduje vyzvednutí na adrese, je nutné uvést závažné důvody, proč není možné zásilku na sběrné místo doručit. Vyzvednutí na adrese podléhá individuálnímu schválení.

      reviews
      See all reviews