Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží prostřednictvím e-shopu Tezendo, který funguje na bázi dropshippingu ve spolupráci se společností GRW Trading FZE. Veškeré transakce se řídí platnými právními předpisy České republiky.
Provozovatel a prodávající
Provozovatelem a prodávajícím je Karolina Klasová, IČO: 22062572, se sídlem Vykáňská 1444/4, 100 00 Praha 10. Provozovatel a prodávající není plátcem DPH.
Začlenění obchodních podmínek do kupní smlouvy
Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy kupující prostřednictvím e-shopu vytvoří objednávku a prodávající ji potvrdí. Kupující souhlasí s těmito obchodními podmínkami tím, že vytvoří objednávku na e-shopu. Tímto okamžikem dochází k uzavření kupní smlouvy v souladu s těmito obchodními podmínkami, pokud se strany nedohodnou jinak. Kupující má možnost se s obchodními podmínkami seznámit před potvrzením objednávky. Obchodní podmínky jsou dostupné na webových stránkách e-shopu, kde je kupující může kdykoliv prostudovat. Pokud není v konkrétním případě výslovně dohodnuto jinak, platí tyto obchodní podmínky pro všechny smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím.
Zboží a doprava
Zboží nabízené prostřednictvím e-shopu Tezendo je dodáváno standardně zdarma do České republiky prostřednictvím dopravní služby Česká pošta, DPD, GLS a Raben. Dopravní služba se vybírá automaticky podle velikosti zásilky a podmínek dopravce. Zboží je vždy doručeno na dodací adresu zvolenou zákazníkem. Standardní doba doručení je do 6 pracovních dní od data objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo upravit cenu dopravy dle aktuálních sazeb dopravce. Prodávající nenese odpovědnost za zpoždění nebo ztrátu zboží způsobené dopravcem.
Platba
Platba za zboží je možná pomocí platební karty nebo bankovního převodu. V případě neúspěšné platby je prodávající oprávněn objednávku stornovat.
Bankovní spojení
Banka: Air Bank, a.s.
Číslo účtu: 3157536018/3030
SWIFT: AIRACZPPXXX
IBAN: CZ6630300000003157536018
Majitel účtu: Karolina Klasová
Adresa majitele: Vykáňská 1444/4, 100 00, Praha
Reklamace
Pokud je obdržené zboží poškozené nebo nesprávné, musí to zákazník oznámit prodávajícímu do 48 hodin od obdržení zásilky. Zákazník musí tuto skutečnost doložit fotodokumentací zaslanou na e-mail prodávajícího.
Reklamace bude řešena dle závažnosti:
Sleva z ceny - pokud je poškození menšího rázu.
Výměna zboží - pokud je zboží výrazně poškozeno nebo je nesprávné.
Vrácení peněz - v případech, kdy není možné zboží opravit nebo vyměnit.
Prodávající nenese odpovědnost za poškození nebo ztrátu zboží během jeho vrácení. Prodávající nenese odpovědnost za vady způsobené nesprávným použitím zboží zákazníkem. Veškeré reklamace a vrácení zboží jsou spravovány prostřednictvím GRW Trading FZE.
Vrácení zboží
Zákazník má právo vrátit zboží v souladu s těmito pravidly:
Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. V případě, že je zásilka doručována ve více balících, lhůta pro odstoupení začíná běžet ode dne převzetí poslední dodávky.
Náklady na dopravu vráceného zboží nese zákazník.
V případě vrácení objednávky musí být zboží vráceno v původním stavu a obalu. Pokud je potřeba objednávku přebalit, musí být velikost a hmotnost nového obalu podobná původnímu obalu a nesmí překročit omezení dopravce.
Postup vrácení
Pro vrácení zboží zašlete žádost na e-mail prodávajícího s následujícími údaji:
- Číslo objednávky
- Důvod vrácení
- Očekávané řešení: výměna zboží / vrácení peněz (uveďte číslo bankovního účtu nebo IBAN)
- Unikátní kód zboží (SKU) a množství položek
- Metoda vrácení
Zboží lze vrátit dvěma způsoby
- Zákazník odnese zboží na nejbližší sběrné místo dopravní služby GLS AT (drop-off metoda).
- Zákazník může požádat o vyzvednutí zboží přímo na své adrese dopravní službou GLS AT nebo Raben, avšak pouze za určitých podmínek:
Tato možnost je primárně určena pro zásilky, které překračují maximální rozměrové a hmotnostní limity pro přijetí na sběrných místech GLS AT. Pokud zásilka splňuje rozměrové a hmotnostní limity pro sběrné místo, ale zákazník přesto požaduje vyzvednutí na adrese, je nutné uvést závažné důvody, proč není možné zásilku na sběrné místo doručit. Vyzvednutí na adrese podléhá individuálnímu schválení.
Marketing a souhlas se zasíláním obchodních sdělení
Prodávající může zasílat obchodní sdělení a nabídky e-mailem pouze v případě, že zákazník předem udělil souhlas se zasíláním těchto informací. Tento souhlas lze odvolat pouze kontaktováním přímo prodávajícího.
Údaje o možnostech zjištění a opravování chyb vzniklých při zadávání dat do objednávky
Kupující má možnost zkontrolovat všechny údaje uvedené v objednávce (např. zboží, množství, cenu, dodací adresu) před jejím odesláním. Před potvrzením objednávky je kupujícímu zobrazen souhrn objednávky, který může upravit.
Pokud kupující zjistí chybu v údajích (např. nesprávně uvedenou adresu, špatně zvolené množství zboží), může tuto chybu opravit přímo v objednávkovém formuláři před jejím odesláním.
Jakmile kupující odešle objednávku, není možné již provádět žádné úpravy v rámci objednávkového formuláře. Veškeré změny nebo opravy údajů musí být řešeny prostřednictvím e-mailové komunikace mezi prodávajícím a kupujícím.
Údaje o ceně zboží včetně všech daní a poplatků
Cena zboží uvedená na stránkách e-shopu je konečná a zahrnuje veškeré poplatky, které jsou v souladu s platnou legislativou. Vzhledem k tomu, že prodávající není plátcem DPH, cena uvedená na e-shopu neobsahuje DPH.
Ceny uvedené na e-shopu jsou vždy aktuální k danému okamžiku a mohou se v čase měnit v návaznosti na ceník našeho dodavatele. Cena platná v momentě vytvoření objednávky je závazná a je uvedena i na vystavené faktuře zákazníkovi. Pozdější změny cen nemají zpětný vliv na již uzavřené objednávky.
Mimosoudní řešení sporů
V souladu s platnými právními předpisy má zákazník, který je spotřebitelem, právo na mimosoudní řešení sporů. Tento postup je určen pro situace, kdy dojde ke sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, který nelze vyřešit běžnou cestou.
Pokud dojde k nespokojenosti se zbožím nebo službou, má zákazník právo využít mimosoudní řešení sporu prostřednictvím alternativních řešení sporů (ADR). Tato metoda zahrnuje např. zprostředkování nebo rozhodčí řízení, a to za účelem rychlého a efektivního vyřešení problému bez nutnosti podání žaloby u soudu.
Subjekty mimosoudního řešení sporů
Seznam subjektů, které jsou oprávněny poskytovat mimosoudní řešení sporů, je k dispozici na webových stránkách Ministerstva průmyslu a obchodu České republiky. Nejčastějšími subjekty pro mimosoudní řešení sporů jsou:
Česká obchodní inspekce (ČOI)
Stálá arbitrážní komora
Subjekty zajišťující mediace nebo jiná alternativní řešení sporů
Evropská platforma pro řešení sporů online
Spotřebitelé mohou rovněž využít online platformu Evropské komise pro mimosoudní řešení sporů, tzv. ODR platformu (https://ec.europa.eu/consumers/odr). Tato platforma umožňuje spotřebitelům a podnikatelům komunikovat a řešit spory v rámci EU, bez nutnosti osobního setkání.
Odpovědnost prodávajícího
Prodávající se zavazuje, že v případě vzniku sporu bude spolupracovat při pokusu o mimosoudní řešení sporu v souladu s platnými právními předpisy. Podnikatel není povinen se účastnit mimosoudního řešení sporů, pokud k tomu neudělí souhlas, nebo pokud není takové řešení sporu v souladu s pravidly daného subjektu.
Kodex chování
Prodávající není vázán žádnými závaznými kodexy chování, které by byly v právní povinnosti pro jeho činnost.
Prodávající se dobrovolně řídí etickými zásadami a dobrými obchodními praktikami.
Prodávající dodržuje veškeré příslušné právní normy a regulace týkající se ochrany spotřebitele a obchodních praktik, jak je stanoveno v platných právních předpisech České republiky.
Označení zboží a popis jejich hlavních vlastností
Na stránkách e-shopu je každé zboží označeno názvem, unikátním identifikačním kódem SKU, také je uveden popis hlavních vlastností, který odpovídá povaze zboží.
Popis hlavních vlastností zahrnuje informace, které jsou pro kupujícího podstatné pro rozhodnutí o koupi, včetně specifikací, materiálů, rozměrů, barev, funkcí nebo jiných relevantních informací.
Informace týkající se užívání a funkčnosti webu
Veškerý obsah na webových stránkách e-shopu, včetně textů, obrázků, grafiky, log, videí, zvukových souborů, softwaru a dalších materiálů, je chráněn autorskými právy a je majetkem prodávajícího nebo jiných osob, které poskytly prodávajícímu licenci k použití tohoto obsahu. Tento obsah je chráněn právními předpisy o ochraně autorských práv a duševního vlastnictví.
Kupující a návštěvníci webových stránek jsou oprávněni používat obsah webu pouze pro osobní účely a v souladu s těmito obchodními podmínkami. Jakékoli komerční využití obsahu webu, zejména jeho šíření, kopírování, reprodukce, publikování nebo jakákoli jiná forma distribuce bez předchozího souhlasu prodávajícího je zakázáno.
Kupující a návštěvníci webu se zavazují, že nebudou zasahovat do obsahu webových stránek, nezmění, nebudou manipulovat s jejich strukturou ani s funkcemi webu, a to jakýmikoli prostředky, včetně použití robotů nebo jiných automatizovaných nástrojů, které by mohly negativně ovlivnit výkon nebo dostupnost webu.
Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli upravit nebo aktualizovat obsah webových stránek a změnit funkce a služby, které webové stránky nabízí. Prodávající nenese odpovědnost za jakékoli technické problémy, chyby nebo nedostupnost webových stránek, které mohou nastat v důsledku zásahů třetích stran nebo z jiných důvodů mimo kontrolu prodávajícího.
Údaje o jazycích, ve kterých lze smlouvu uzavřít
Kupní smlouva může být uzavřena výhradně v českém jazyce. Veškeré komunikace týkající se uzavření smlouvy, objednávky a dalších záležitostí mezi prodávajícím a kupujícím bude probíhat v českém jazyce.
Úprava rozhodného práva
Pro vztahy mezi prodávajícím a kupujícím, které jsou upraveny těmito obchodními podmínkami, se použije právní řád České republiky, pokud není stanoveno jinak.
V případě, že mezi stranami smlouvy existuje zahraniční prvek (např. kupující je cizinec nebo objednávka je uskutečněna z jiného státu), platí, že rozhodným právem pro řešení jakýchkoli sporů vyplývajících z této smlouvy nebo obchodního vztahu bude právo České republiky.
Pokud dojde k mezinárodnímu právnímu sporu, budou takové spory řešeny příslušnými soudy České republiky, přičemž tato volba soudů bude platit, pokud strany výslovně neuzavřou jinou dohodu o výběru příslušného soudu.
Závěrečná ustanovení
Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoli aktualizovat. Veškeré změny obchodních podmínek jsou účinné okamžitě po jejich zveřejnění. Aktuální verze obchodních podmínek bude vždy zveřejněna na webových stránkách e-shopu.